Samenwerkingsovereenkomst Sony en WS Audiology

Sony Corporation (“Sony”) en WS Audiology Denmark A/S (“WSA”) zijn een samenwerkingsovereenkomst aangegaan met als doel het gezamenlijk ontwikkelen en leveren van nieuwe producten en diensten. Deze samenwerkingsovereenkomst betreft in de over-the-counter (“OTC”) markt voor self-fitting hoortoestellen te beginnen in de Verenigde Staten.

Deze samenwerking combineert Sony en WSA’s respectievelijke technologische en medische expertise om oplossingen te creëren die deze nieuwe markt gaan vormgeven. Met dit doel voor ogen worden Sony’s beproefde audio- en productminiaturisatietechnologieën, de merknaam en de brede consumenten- en service-infrastructuur voor een breed scala aan producten gecombineerd met WSA’s hoortoesteltechnologie en innovatiekracht. Evenals diens sterke distributienetwerk voor professionele kanalen, dat al meer dan 100 jaar vooroploopt om mensen met gehoorverlies te helpen met steeds betere oplossingen.

Toekomstperspectief

In de toekomst blijven beide bedrijven streven naar het ontwikkelen van nog betere producten en diensten en het creëren van OTC-hoortoestellen die natuurlijker en comfortabeler in gebruik zijn. Door zich te concentreren op OTC-hoortoestellen, zetten
beide bedrijven een ontwikkeling in gang waarin eersteklas hoortoestellen gemakkelijker verkrijgbaar zijn voor alle mensen die op zoek zijn naar oplossingen om beter te horen met gebruiksvriendelijke functies die het hoortoestel op de persoon
afstemmen.

Samenwerkingsvisie

Sony en WSA ontwikkelen momenteel het eerste product voor de Amerikaanse markt onder de merknaam Sony. De Amerikaanse Food and Drug Administration heeft op 16 augustus 2022 een definitieve uitspraak gepubliceerd, waardoor hoortoestellen met ingang van oktober 2022 zonder recept ”Over-the-Counter” mogen worden verkocht. De details van dit product zullen kort voor de lanceringsdatum worden gepubliceerd.

“De visie van Sony Corporation is om Kando en Anshin* aan mensen en de samenleving over de hele wereld te blijven leveren door continu nieuwe technologieën te ontwikkelen en nieuwe uitdagingen aan te gaan”, zegt Osamu Hajimoto, Deputy
President of New Business & Technology Development Group, Sony Corporation. “We zijn vereerd om samen te werken met WSA, één van de meest toonaangevende bedrijven op het gebied van hoortoestellen dat al jarenlang bouwt op het vertrouwen
van zijn gebruikers. Met onze beproefde technologieën willen we bijdragen aan ‘Anshin’ in het dagelijks leven van mensen en creëren we ‘Kando’ door de mogelijkheden van onze toekomstige producten en diensten verder uit te breiden.” “We zijn enthousiast over dit strategische samenwerkingsverband met Sony”, zegt Maarten Barmentlo, Chief Marketing Officer en President OTC van WS Audiology. “Sony is opgericht vanuit een passie voor geluidskwaliteit en de wens om de grenzen van
audio-engineeringtechnologie te verleggen, om muziek- en audioliefhebbers de luisterervaring te geven die ze verdienen en verwachten. Onze gezamenlijke passie voor het best mogelijke geluid is wat onze bedrijven bij elkaar heeft gebracht. Met Sony’s gerenommeerde merknaam en distributienetwerk zetten we een grote stap voorwaarts naar ons doel: Wonderful Sound for All.”

 

*Deze beide woorden zijn van Japanse oorsprong: Kando betekent emotie en Anshin heeft verschillende betekenissen zoals gemoedsrust, geruststelling, betrouwbaarheid en vertrouwen.

Over Sony Corporation

Sony Corporation is verantwoordelijk voor de activiteiten op het gebied van Entertainment, Technology & Services (ET&S) binnen de Sony Group. De visie is om Kando en Anshin te leveren aan mensen en samenlevingen over de hele wereld door
het ontwikkelen van nieuwe technologieën en het aangaan van nieuwe uitdagingen. Met dit doel creëert Sony producten en diensten voor home entertainment & sound, imaging en mobiele communicatie.

Ga voor meer informatie over Sony Corporation naar: Website Sony Corporation

Over WS Audiology

WS Audiology combineert meer dan 140 jaar ervaring in technologisch pionieren om mensen met gehoorverlies te helpen de geluiden te horen die het leven verrijken. Met herkenbaar gedifferentieerde merken zoals Widex, Signia, Rexton, Audio Service en
Vibe, en met uiteenlopende activiteiten op het gebied van groothandel, detailhandel, online, managed care en diagnostische oplossingen, zijn we actief in meer dan 125

Ga voor meer informatie over WS Audiology naar: Website WS Audiology

Gepubliceerd op: 20-09-2022

Reacties

Comments