Phonak viert één miljoen Marvel aanpassingen!

Phonak is trots aan te kondigen dat audiciens over de hele wereld één miljoen Marvel hoortoestellen in slechts tien maanden hebben aangepast. Dit maakt Marvel tot het snelste product dat de miljoen-mijlpaal heeft bereikt in de geschiedenis van Phonak.

Hiermee is Marvel goed op weg naar het best verkochte hoortoestel aller tijden van het bedrijf. Deze aankondiging komt minder dan twee maanden na de Phonak Marvel 2.0 lancering, inclusief de compromisloze Audéo M-RT, ‘s werelds eerste alles-in-één hoortoestel. Een hoortoestel dat helder, rijk geluid combineert met universele Bluetooth®-connectiviteit, lithium-ion oplaadbaarheid, binaurale directe streaming, geïntegreerde luisterspoel en RogerDirect voor ongeëvenaarde hoorprestaties in rumoer en over afstand.

Best beoordeeld onder professionals

Sinds de introductie van de Marvel hoortoestellen in 2018, hebben zij consequent veel lof verdiend in de audiologiewereld. Wel 95% van de audiciens zou Marvel hoortoestellen aanbevelen aan hun collega’s.1 Volgens verschillende recente benchmarkstudies worden Phonak Audéo Marvel hoortoestellen als volgt beoordeeld:

  • Hoogste acceptatie bij eerste aanpassing bij onervaren dragers2
  • Beste in algehele geluidskwaliteit3
  • Hoogste algemene tevredenheid onder alle nieuwste RIC-apparaten4
  • Beste en gemakkelijkste connectiviteitsoplossing4
  • Beste in oplaadbaarheid4

“Je bereikt het soort succes dat we hebben met Marvel niet door simpelweg de menigte te volgen,” stelt Martin Grieder, Group Vice President Marketing bij Sonova. “We hebben ons eigen pad ingeslagen met Marvel, resulterend in een compromisloos hoortoestel dat uitstekende hoorprestaties combineert met toonaangevende connectiviteit. Met een miljoen aangepaste en verkochte Marvel hoortoestellen is het duidelijk dat audiciens en consumenten over de hele wereld van Phonak Marvel het onmisbare hoortoestel in de branche hebben gemaakt. ”

Consumenten zijn het erover eens: Marvel is ‘Liefde op het eerste geluid’

De tevredenheid van de consument over Marvel heeft ook bijgedragen aan de populariteit van zowel beginnende als ervaren dragers van gehoorapparaten. Volgens een recente studie5 zouden 9 van de 10 consumenten hun Marvel hoortoestellen aanbevelen aan familie en vrienden. Uit hetzelfde onderzoek bleek dat 8 van de 10 consumenten het eens waren op de volgende punten:

  • Marvel biedt een uitzonderlijke geluidskwaliteit vanaf de eerste aanpassing
  • Ik begrijp gesprekken beter, zelfs in rumoerige omgevingen
  • Ik vind de geluidskwaliteit uitzonderlijk, zelfs tijdens het streamen

Het meest bekroonde hoorapparaat in de geschiedenis van Phonak

In minder dan een jaar ontving Phonak Marvel ook vele prestigieuze prijzen en onderscheidingen, waardoor dit het meest bekroonde product in de geschiedenis van Phonak is. In januari 2019 ontving Marvel een 2019 CES Innovation Award voor toegankelijkheid. In april won Marvel een Silver Edison Award voor Hearing Aid Design en in juni werd Marvel winnaar van zowel de MedTech Breakthrough Awards 2019 als The Mobile Business Awards. Meer recent verdiende Phonak Marvel een Gold Stevie™ Award, werd bij  de International Business Awards 2019 uitgeroepen tot “Innovatie van het jaar” en won gisteren de Medical Marketing & Media Award voor haar campagne ‘Liefde op het eerste geluid’.

  1. Phonak market survey #1241 “Marvel Post Launch Research B2B,” survey conducted in Canada, Germany, USA, January 2019 (215 participants). Please contact marketinsights@phonak.com
  2. Rakita, L. & Steward, E. (2018). Best first fit experience from Phonak. Phonak Marvel. Phonak Field Study News. Retrieved from https://www.phonakpro.com/com/en/resources/information-forms/evidence/Library.html, accessed August 28, 2019
  3. Jansen, S. & Woodward, J. (2018). Love at first sound: the new Phonak precalcuation. Phonak Insight. Retrieved from https://www.phonakpro.com/com/en/resources/information-forms/evidence/Library.html, accessed August 28, 2019
  4. Knorr, H. & Ritter N. (2019) Market Research ID1359. n=203 HCPs in USA. Please contact marketinsight@Phonak.com if you are interested in further information.
  5. Taphungtsang, D. (2019) Market Research ID1241. n=204 HCPs in USA, Canada, Germany. Please contact marketinsight@Phonak.com if you are interested in further information

Meer informatie

www.phonak.com

Gepubliceerd op: 16-10-2019

Reacties

Comments