Live hoortoestellen finetunen op afstand: nu mogelijk met Signia TeleCare 3.0

Met het virtuele huisbezoek kunt u nu de hoortoestellen van uw klanten direct en volledig op afstand instellen na de eerste aanpassing.

U bent altijd op zoek naar de optimale instellingen voor de hoortoestellen van uw klanten. En om die instellingen in de gecontroleerde omgeving van uw winkel te vinden is één ding, maar de uitdaging zit hem erin om de optimale instellingen te vinden voor de luistersituaties waarmee uw klanten elke dag te maken hebben. En hoe zorgt u er dan voor dat klanten echt voordeel hebben van hun hoortoestel?

Instellen op afstand in dagelijkse situatie

Het revolutionaire nieuwe platform Signia Nx met TeleCare 3.0 biedt de oplossing. Deze software introduceert namelijk de mogelijkheid om de toestellen volledig en live te finetunen op afstand. Na de eerste aanpassing in de winkel kunnen vervolgafspraken via videocall plaatsvinden. Dit zorgt ervoor dat u de hoortoestellen direct kan aanpassen zodat de proef goed blijft verlopen en de klant optimaal gemak ervaart.

Met TeleCare kunt u de toestellen van uw klanten direct instellen op de luistersituaties waarin zij zich dagelijks bevinden. Leg bijvoorbeeld contact met uw klant om de hoortoestellen af te stellen terwijl hij aan het werk is of op een druk terras zit. Op deze manier krijgt u direct feedback in elke situatie, waardoor u kunt zorgen voor de meest optimale afstelling.

TeleCare zorgt ervoor dat alle mogelijkheden van de aanpassoftware Connexx volledig op afstand gebruikt kunnen worden vanaf een PC of laptop. Connexx biedt volledige instelling op afstand, videobellen en Connexx wordt gesynchroniseerd met het TeleCare portaal voor ondersteuning in de dagelijkse situatie van de klant.

De slimme hoorzorg app

Het virtuele huisbezoek is beschikbaar voor klanten met een iOS of Android smartphone of tablet. Klanten vinden deze app in de store onder de naam myHearing app. Naast het doorlopen van het proeftraject functioneert deze app als een audicien die er eigenlijk altijd is, wanneer de klant dat wil.

In combinatie met de vooruitstrevende instructies en communicatie via CareChat bespaart TeleCare tijd en zorgt TeleCare voor betere hoorzorg, waardoor mensen met gehoorverlies sneller tevreden klanten worden.

Meer informatie

Wilt u meer weten over TeleCare? Neem dan contact op met Sivantos via telefoonnummer 088-1466 600 of uw sales manager.

Gepubliceerd op: 25-01-2018

Reacties

Comments