Een van de Accountmanagers van WERTGARANTIE Nederland aan het woord

WERTGARANTIE heeft de ambitie om flink te groeien, ook binnen de gehoorbranche.
Het is hierbij van belang dat ze langdurige samenwerkingen blijven aangaan. De afgelopen weken hebben accountmanagers Cor Flameling en Bas van Wesel al verteld over het werken bij WERTGARANTIE. Deze week is het de beurt van Jermain Holtzapffel, nu 3,5 jaar werkzaam bij WERTGARANTIE Nederland.

“Mijn naam is Jermain Holtzapffel. In 1998 ben ik begonnen als commercieel medewerker binnendienst bij KPN Telecom en na 2 jaar gegroeid naar de positie van accountmanager. Tijdens deze periode deed ik in deeltijd de studie HBO Commerciële Economie en ben ik overgestapt naar de ABN AMRO waar ik voor het eerst te maken kreeg met verzekeringen. Vervolgens ben ik overgestapt naar de ICT. Daar heb ik 5 jaar gewerkt bij Reliance waar ik verantwoordelijk was voor de verkoop van software/hardware en projecten. Uiteindelijk werd de organisatie overgenomen en ben ik overgestapt naar Gaz de France. Daar was ik verantwoordelijk voor de verkoop van gas aan de groot zakelijke industrie. Na de fusie met Electrabel ben ik voor mezelf begonnen met sales consultancy. Dat heb ik 3 jaar gedaan, maar ik was toch opzoek naar meer vastigheid, dus besloot wederom in loondienst te gaan en kwam terecht bij de vereniging van ANWB, waarbij ik verantwoordelijk was voor de verkoop van verzekeringen.

Ik ben met name goed in het trainen van verkopers en voordelen te belichten. Ook help ik de verkopers met het herkennen van koopsignalen. Het geven van product trainingen vind ik het leukste wat er is. Hoe groter de groep, hoe leuker ik het vind. Tijdens mijn studie heb ik als reisleider gewerkt en deed dan ook grote groepen. Het heeft een andere dynamiek en voel me dan als een vis in het water. Ik kan dan echt entertainen.

Binnen WERTGARANTIE Nederland ben ik verantwoordelijk voor de samenwerkingen met winkels uit West Nederland en doe dat met veel plezier. In de afgelopen jaren heb ik veel ondernemers verder geholpen met klantenbinding middels een apparatuur verzekering. Daardoor krijgen ze meer tevreden klanten en hebben ze een middel om klanten tegemoet te komen bij schades. Hierdoor is de omzet en de band met de klant verbeterd. De winkels waar ik mee samenwerk zijn voornamelijk smartphone, camera en elektronicawinkels.

Ik kijk ernaar uit om mijn eerste stapjes te maken in de gehoor industrie, want de band met de gehoor industrie staat voor mij aan het begin, maar ik sta altijd open voor nieuwe mogelijkheden en zie dit als een mooie markt waar we doormiddel van samenwerking mooie dingen kunnen bereiken.

Ik denk dat ons product, All Risk Flex, de klanten van gehoorwinkels een extra mogelijkheid biedt om risico’s af te dekken. Het leven wordt steeds duurder en zorgkosten zitten in de lift en daar hebben we een goede oplossing voor.

Ik kom u graag vertellen hoe we u kunnen helpen om de klanten nog meer aan u te bieden en ben bereikbaar via 06 82442156.

Alvast bedankt.”

Gepubliceerd op: 16-12-2021

Reacties

Comments